Monday 5 March 2012

Tertinggal..

Hari pukul 6.00 am dah siap-siap untuk pergi court.Semuanya macam smooth jer.Aku bangun, bersiap dan kejutkan onn.Dalam hati cuak juga nak keluar awal-awal pagi sebab banyak sangat kejadian rompak kat area rumah aku ni tapi nak buat macam mana sebab printer kat rumah tak ada ink dan aku kena print submission dan hantar pagi ini pukul 9.00am so terpaksalah aku pergi court awal.

Niatnya nak print submission dulu baru breakfast tapi bila aku cek balik submission aku..rupa-rupanya tertinggal 1 otoriti..huhu..terpaksa beli Evidence Act pula.Dah siap aku print, binding aku dengan nak cepatnya pergi kaunter untuk bayar.cari-cari dalam beg..damn..wallet aku tertinggal kat rumah..

Tengok hp..ada 7 misscalled dari Onn.Nasib baik dia tak pergi ofis lagi..terpaksa la aku merayu kat dia suruh datang hantar wallet aku.Dalam masa yang sama aku berpeluh..nervous nak cakap aku nak hutang dulu..malu kot..huhu..tapi aku explain la yang aku tertinggal wallet kat rumah dan disebabkan aku selalu beli paper kat kedai ni..so dia kata dia tak kisah aku hutang dulu.

Aku dengan rasa malu yang teramat-sangat ambil submission aku dan terus naik atas.Breakfast pon tak la..sebab duit pun tak ada..nasib baik onn datang cepat...Rasa frust dengan diri sendiri sebab tak cek dulu beg sebelum pergi kerja...terpaksa hutang dulu dekat kedai...dan onn pulak terpaksa ambik half day sebab  stuck dalam jammed nak balik ofis dia..

No comments:

Post a Comment