Friday 2 March 2012

Ikan Bakar Taman Maluri

Hari ni duduk-duduk kat ofis aku teringin nak makan ikan bakar...ada orang bgtaw yang ikan bakar dekat belakang istana negara sedap..tapi bila memikirkan hari jumaat dan waktu lunch aku memang tak sanggup la nak drive ke sana..then aku teringat satu kedai makan tengah hari yang jual ikan bakar dekat Jusco Taman Maluri.Thanks la pada boss yang kenalkan kedai ni pada aku..hehehe


Dari ofis aku drive pergi ambik angah dekat ofis..Jalan dah jammed dari depan Prince Court Hospital sampai la ke bulatan kg.Pandan..huhu...seksa betol..tapi demi ikan bakar aku gagahkan juga..sampai sana memang kedai ramai orang tapi nasib baik ada juga rezeki kami nak makan ikan bakar hari ni..


Kepada yang nak pergi kedai makcik ni bukak waktu makan tengah hari..tak silap aku isnin-jumaat..sabtu aku x sure..location betul2 belakang jusco maluri..ada Pizza Hut juga kat belakang Jusco Maluri ni..Dari Pizza Hut tu dah boleh nampak kedai makcik tu kat corner tu..ada orang jual pisang goreng and ada stall burger juga depan kedai makcik tu..masih belajar nak letak gambar ni..adeh..hehe

2 comments: