Tuesday 3 July 2012

Max Factor oh Max Factor..

Semalam balik kerja aku, cik onn , angah awanis dan rose menuju ke jusco maluri sebabnya nak teman angah awanis cari baju kerja..hari ni ada interview katanya..memula memang malas nak pergi tapi dia kata kalau dia masih menggangur maka adalah menjadi salah kami sebab tak nak teman dia cari baju kerja untuk interview..hoho..dia juga menyogok kami dengan menggoreng keropok lekor yang dia beli masa pergi hantar thesis kat dungun ujung minggu lepas..siap dengan tea o lagi..aku rasa dia memang akan terus menyogok kami bila cerita shaheizy sam "8 Jam" tu keluar ...memang aku tak sanggup nak pergi tengok cerita tu juga tak sanggup nak tengok dia meroyan sebab tak pergi tengok..adeh..owh kami ada hobi baru sekarang..sementara tunggu nak tengok movie kami akan pergi karaoke dulu..walaupun cap ayam bilik nyer tapi ok la..cik onn suka menyanyi dan akan menyanyi paling banyak lagu..hohohoho..


Semalam lepas teman angah awanis beli baju dan makan memang niat murni kami ni nak balik rumah terus tengok tv tapi....cik onn dari kejauhan dah nampak booth max factor..okay kami memang singgah..cik onn macam bese akan try foundation sebab aku cakap tahun ni aku tak dak hadiah birthday untuk dia jadi aku belanja dia rm100 untuk dia beli pape yang dia nak..memang dia make use..hohoho..hasil persuade by ros and angah juga layanan superb promoter tu cik onn telah membeli foundation, 2 way lipstic (if tak silap aku..ada 2 warna)..blusher..(okay ini memang rose yang suruh sebab dia kata blusher tu colour cantik pada cik onn..padahal rose memang gila blusher okay)..hahaha..pastu promoter tu cakap if cukupkan RM150.00 dia bagi free mascara dengan pewarna kuku 3 colour ..angah awanis pulak yang pujuk cik onn beli sampai RM 150.00 so angah cakap dia beli lipstic nak cukupkan..so dapatlah barang2 free tu..aku rasa if memang pakai berbaloi jer sebab semua barang tu tengah half price katanya..entah betul ke tak aku pon tak tahu..yang penting hutang aku pada cik onn dah settle..hehehe..

No comments:

Post a Comment